کار در منزل (100% تضمینی) با ایده های نگفته شده | یو جاب

وبلاگ یو جاب محلی بسیار شگفت انگیز برای پیدا کردن کار در منزل با درآمد بالا و به صورت پاره وقت! بیش از 30 ایده جذاب و فوق العاده برای کسب درآمد اینترنتی یا آفلاین.

کار در منزل (100% تضمینی) با ایده های نگفته شده | یو جاب

وبلاگ یو جاب محلی بسیار شگفت انگیز برای پیدا کردن کار در منزل با درآمد بالا و به صورت پاره وقت! بیش از 30 ایده جذاب و فوق العاده برای کسب درآمد اینترنتی یا آفلاین.

آموزش کسب درآمد از یوتیوب (بدون نیاز به تجهیزات)

یک ایده خیلی ساده و عالی برای کار در منزل، تولید محتوای ویدیویی و منتشر کردن آن در یوتیوب است که با آن میتوانید طعم کسب درآمد دلاری را بچشید، هرچند که راجب کسب درآمد دلاری در آینده بیشتر صحبت میکنیم اما در این قسمت صحبت ما راجب آموزش کسب درآمد از یوتیوب می باشد که در ایران و با کمترین تجهیزات بتوانید اینکار را انجام دهید.

 
  
کسب در آمد (دلاری) از یوتیوب، فعالیتی که بسیاری از افراد را در سرتاسر جهان ثروتمند کرده است، سایتی که رتبه جهانی الکسا آن درست پس از موتور جستجوی قدرتمند گوگل و در رتبه دوم قرار دارد،  و ... .

تمامی اینها آمار های کوچکی از یوتیوب است که اهمیت تولید محوا و فعالیت در یوتیوب را بیان میکند.

کسب درآمد از یوتیوب

یوتیوب، شرکتی است که توسط سه کارمند سابق شرکت پی پل به نام های: چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم بنیان گذاری شد، ابتدا با هدف ایجاد یک فضا برای دوستیابی در فضای وب ساخته شده بود اما بعد ها با یک ویدیو 19 ثانیه ای از یک پسر جوان که در باغ وحش رو به روی قفس فیل ها ایستاده بود و درمورد جالب بودن خرطوم آن ها توضیح میداد، سرنوشت آن تغییر کرد و بقیه کاربرانش را به این فکر انداخت که درباره ی مسائل مختلف تولید محتوا کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند و این گونه بود که ما یوتیوب را امروزه به عنوان یک وبسایت آپلود، تولید و اشتراک محتوای ویدئویی میشناسیم.

در نوامبر سال 2006، گوگل، یوتیوب را به ارزش 1 میلیارد و 650 میلیون دلار خرید و آن را به زیر مجموعه های کمپانی خود اضافه نمود.
به جرعت میتوان گفت یوتیوب، جزء بهترین و هوشمندانه ترین خرید های شرکت گوگل بود، خریدی که با مخالفان و مخالفت های زیادی رو به رو بود. اما امروزه می بینیم که یوتیوب دومین وبسایت در رتبه بندی جهانی الکسا و اولین موتور جستجو ویدئو در جهان است.

حالا دیگه بهتره دست از توضیح درباره ی این کمپانی و سرگذشت آن برداریم و به بحث اصلی، یعنی نحوه کسب درآمد از یوتیوب بپردازیم. قبل از اینکه درمورد نحوه و راه های کسب درآمد از یوتیوب صحبت کنیم بهتر است متوجه شویم که اصلا یوتیوب این درآمد را از کجا به دست میاورد و چرا حاضر میشود به این راحتی مقداری از اون درآمد به دست آمده را به ما بدهد.

یوتیوب چگونه درآمدکسب میکند و چرا مقداری از آن را به ما میدهد

درواقع یوتیوب این پول را از طریق درخواست تبلیغات هایی که از شرکت ها و کسب و کار های دیگر میگیرد به شما میدهد. یعنی یوتیوب از کسب و کار هایی که میخواهند در وبسایت او تبلیغ انجام دهند هزینه ای دریافت میکند و آن تبلیغ را در ابتدا و میان ویدئو های کانال یوتیوبی شما قرار میدهد و به ازای هر بازدید و کلیکی که روی تبلیغ ها در ویدئو های شما میشود مقداری از آن مبلغ را به شما میدهد.
حالا میرسیم به این سوال که چرا مقداری از آن پول را به شما میدهد: جوابش بسیار ساده است.
چون شما دارید برای یوتیوب تولید محتوا میکنید.
بله درست خواندید، فقط چون شما دارید برای یوتیوب تولید محتوا میکنید. یادتان باشد که کسب و کار ها و سایت هایی مثل یوتیوب و... هر چه دارند از شما است(همانطور که نتیکو هرچه دارد از شما عزیزان دل است)، اگر بازدید کننده ای نباشد یا تولید کننده ویدئویی نباشد یوتیوب هم وجود نخواهد داشت، بنابراین یوتیوب ناچار است برای راضی نگه داشتن شما تولید کنندگان محتوای ویدئویی مبلغی از درآمد خود از تبلیغات هایش را به شما بدهد تا با انگیزه بیشتری به تولید ویدئو در این وبسایت بپردازید و ویدئو های بهتری تولید کنید تا هم شما سود ببرید هم یوتیوب که با تولید و انتشار ویدئو های باکیفیت شما در وبسایتش پا برجاست.

چه موضوعاتی را برای تولید محتوا ویدئویی انتخاب کنیم

دقیق نمیتوان گفت که شما باید چه موضوع و زمینه ای را برای تولید محتوا در یوتیوب انتخاب کنید درواقع شما میتوانید هر موضوعی را برای تولید ویدئو انتخاب کنید. این بستگی به علایق شما دارد، اگر شما برای ساخت ویدئو در یوتیوب زمینه ای که به آن علاقه دارید را انتخاب کنید مطمئنا میتوانید محتوا های بهتر و باکیفیت تری بسازید، هر شخصی در زمینه ای که به آن علاقه دارد میتواند خلاقیت های بیشتری از خود نشان دهد و با انگیزه بالاتر محتوا های ویدئویی بی نظیری تولید کند.
اما در زیر چند زمینه را نام میبریم که امروزه طرفداران زیادی دارد:

1- آموزشی(آموزش هر موضوعی که آن را بلدید، مانند: آشپزی، نجاری، نرم افزار، زبان های خارجه و...)
2- نقد و بررسی(از نقد و بررسی یک محصول مانند گوشی موبایل گرفته تا یک کتاب خوب و...)
3- گیم پلی(از لحظاتی که در حال بازی های کامپیوتری و... هستید ویدئو ظبط کنید)
4- طنز و سرگرمی(میتوانید ویدئو های طنز و سرگرم کننده درست کنید)
5-

تجهیزات مورد نیاز برای تولید محتوا در یوتیوب

خب حالا که متوجه شدید چگونه میتوان از طریق تولید محتوا با موضوعات گوناگون در یوتیوب درآمد دلاری کسب کرد بریم سراغ این که چه تجهیزاتی مورد نیاز است تا بتوانیم ویدئو های منحصر به فرد و با کیفیتی بسازیم.
درواقع داشتن تجهیزات خیلی گران قیمت در ابتدای کار واجب نیست، خیلی ها بوده اند و هستند که با تجهیزات معمولی، در حال حاضر درآمد های بسیار خوبی دارند، همچنین امکان دارد خود شما هم در اول کار پول برای خریداری تجهیزات گران قیمت را نداشته باشید اما، بهتر است راهکار این بخش را برای دو دسته از افراد دسته بندی کنم، دسته اول افرادی که با هزینه کردن برای خریداری تجهیزات حرفه ای مشکلی ندارند، و دسته دوم افرادی که بودجه برای خریداری تجهیزات و امکانات حرفه ای برای تولید ویدئو را ندارند.

افرادی که میتوانند هزینه کنند:

اگر جزء افراد پولدار هستید(خوش بحالتان) و با هزینه های بالای تجهیزات فیلمبرداری خوب و با کیفیت مشکلی ندارید

افرادی که بودجه هزینه های سنگین را ندارند:

اگر هم جزء افرادی هستید که نمی توانید تا این مقدار ها هزینه کنید نگران نباشید، دوای دردتون پیش خودمه
شما فقط کافیست که یکی از اعضای خانوادتان یک تلفن هوشمند داشته باشد(چیزی که در حال حاضر میتوان در تمام خانواده یکیشو پیدا کرد) یا حداقل به جای هزینه سنگین برای خرید دوربین های فیلمبرداری حرفه ای، اگر دوربین معمولی ای دارید که در مسافرت هایتان با آن عکس و فیلمبرداری میکنید، میتوانید از آن برای ساخت ویدئو های خود بهره ببرید.
همچنین نیاز به پرده سبز و نورپردازی حرفه ای ندارید، بعضی وقت ها خودمونی بودن بیشتر جواب میده.
شما میتوانید در خانه، طبیعت، محل کار یا هر جای دیگر که هستید از خود فیلمبرداری کنید و نگران نورپردازی و سایه ها نباشید، برای مثال در حالی که روی مبل در خانه تان نشستید یک ویدئو ظبط کنید و اصلا نگران سایه ای که پشت شما روی دیوار می افتد نباشید چون موضوع چندان مهمی نیست.
حتی شما نیاز به یک میکروفون حرفه ای و گران قیمت هم ندارید، خود گوشی موبایل یا دوربین شما هم میتواند صدای قابل قبولی ظبط کند.

این مطلب به زودی آپدیت می شود و ادامه آن را می نویسم، زیرا نیازمند توضیحات مفصل است

اگر میخواهید مطلب سریع تر نوشته شود لطفا در کامنت ها بیان کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد