کار در منزل (100% تضمینی) با ایده های نگفته شده | یو جاب

وبلاگ یو جاب محلی بسیار شگفت انگیز برای پیدا کردن کار در منزل با درآمد بالا و به صورت پاره وقت! بیش از 30 ایده جذاب و فوق العاده برای کسب درآمد اینترنتی یا آفلاین.

کار در منزل (100% تضمینی) با ایده های نگفته شده | یو جاب

وبلاگ یو جاب محلی بسیار شگفت انگیز برای پیدا کردن کار در منزل با درآمد بالا و به صورت پاره وقت! بیش از 30 ایده جذاب و فوق العاده برای کسب درآمد اینترنتی یا آفلاین.

بهترین شغل های آینده دار برای کشور ایران چیست؟

شایسته ترین کارهای آینده برای کشور‌ایران چیست؟

بهترین کارهای نوین و آینده‌دار در کشور‌ایران که پرسود خواهند بود . با اعتنا به ترقی دانش و تکنولوژی هر روز شغل های جدیدی تولید میگردند که برخی از آن‌ها خیلی عالی ترقی میکنن و صاحبان آن را فئودال می نمایند البته برخی نظرها و طرح های ایجاد اشتغال نیز ناکامی میخورند .

  

فعال‌ساز‌ی دکان اینترنتی اجاره وسایل

کارهای نوین : مغازه اینترنتی نیز یکی مالامال سود ترین کارهاست البته این دفعه تصمیم ما فروش نیست!

ممکن است پیاده سازی و اجرای این طرح در صدر یه خرده طاقت فرسا باشد البته بی تردید صنعتی لبریز سود خواهید داشت .

می توانید با یه خرده سرمایه خودتان وسایل اول برای اجاره را تامین نمایید . یا این که این که می‌توانید از وسایل دیگرافراد به کار گیری کرد!

یعنی این که هر فرد بتواند به یاری تارنما شما وسایل های غیر واجب خویش را برای اجرا بگذارد و درصدی از آن را به شما بدهد با کمترین سرمایه و با به کار گیری از وسایل دیگر افراد می توانید به خیر قابل توجه‌ای برسید .


کار در رسانه های اجتماعی شرکتهای

کارهای نوین : در عصر ارتباطات و وب شبکه های عمومی نقش پررنگی را در ترقی کسب و فعالیت شرکتهای ایفا می‌نمایند و اکثر زمان ها شرکت های با هنگامی برای کار درین شبکه ها را ندارند و درنتیجه بدون چاره به استخدام اشخاصی چابکدست دراین باره می گردند .

بعداز همین روز جاری شیوه کار بازاریابی و فروش در شبکه‌های‌مردمی را یاد بگیرید .


طراح آزاد

کارهای نوین : به صورت به طور کامل غیروابسته و فارغ از هزینه ای تنها با یه خرده بازاریابی و جستن مشتری در حالتی‌که در مسئله پباده سازی گرافیک با اپلیکیشن فتوشاپ و یا این که پباده سازی با قابل انعطاف افزارهای 3بعدی نظیر 3ds Max یا این که قابل انعطاف افزارهای مشابه سازی و پباده سازی مهندسی از جمله ; AutoCAD , Aspen , SolidWorks و… مهارت داشته باشید می‌توانید پول هنگفتی به جیب بزنید .

تا جای که می‌توانید برای انجام پروژه ها یک کمپانی تاسیس نمائید .


صنعت ساختمان

کارهای نوین : صنعتی مستمر و پولساز نیز ساختمان مسکونی نیز تجاری

صنعت پباده سازی ساختمان چینش داخلی و هوشمند سازی منازل

امروزه کلیه برای داشتن منزل ی راحت و شیک و قشنگ به هر دری میزنند .

شما می توانید با مشاوه در موضوع پباده سازی فرنگی و داخلی ساختمان و تنظیم وسایل داخلی و تهیه دکورا سیون آپ تو دیت همراه به کاربردن جدیدترین تکنولوژی های ساختمانی منزل ای قشنگ و مدن به صاحبش تحویل دهید و سرویس ها بعد از فروش برای نصیب هوشمند سازی ساختمان و منازل نیز ارائه دهید .


صنعت خوراک و خوراکی

کارهای نوین : صنعت خوراک پولساز ترین صنعت است و در‌حالتی که روزی قرار باشد صنعتی به پایان برسی بدون شک صنعت خوراک آخری صنعت خواهد بود . پس تولید یک رستوران گیاهی – رستوران دریایی – رستوران رژیمی و… ایده خیر است .

همینطور می‌توانید رستورانی منحصر بانوان با پباده سازی یگانه و زنانه تاسیس فرمایید .

برای ثابت خویش به مشتری مدام کارایی نمائید مشتریان دیدی از آشپزخانه رستوران داشته باشند . ( ایده ساخت رستوران با نمایی کاملاً شیشه ای نیز دیدنی بنظر می رسد . )


مهارت در دنیای وب

کارهای نوین : و در پایان مهارت داشتن در مسئله هک , پباده سازی سایت , برنامه نویس بزرگ , مدیر و پرشتبانی داده , توسعه و گسترش دهنده و…

در آتی خیلی به کارتان میآید .


ایده های که احتمالاً در آتی باشند! کارهای نوین

متخصص رابطه فی مابین ربات و آدم

کارشناس بنا های کهکشانی

گردآوری انرژی از سیارات

هکرهای مغزی

مدیر اتوبار فضایی

و…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد