کار در منزل (100% تضمینی) با ایده های نگفته شده | یو جاب

وبلاگ یو جاب محلی بسیار شگفت انگیز برای پیدا کردن کار در منزل با درآمد بالا و به صورت پاره وقت! بیش از 30 ایده جذاب و فوق العاده برای کسب درآمد اینترنتی یا آفلاین.

کار در منزل (100% تضمینی) با ایده های نگفته شده | یو جاب

وبلاگ یو جاب محلی بسیار شگفت انگیز برای پیدا کردن کار در منزل با درآمد بالا و به صورت پاره وقت! بیش از 30 ایده جذاب و فوق العاده برای کسب درآمد اینترنتی یا آفلاین.

ربات اینستاگرام برای کامپیوتر

افراد زیادی تمایل دارند که از اینستاگرام بر روی کامپیوتر خود استفاده کنند و از طریف کامپیوتر خود اقدام به ارسال عکس کنند. در این مقاله آموزش اینستاگرام برای کامپیوتر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

  

برنامه اینستاگرام ، ویژگی های خود را برای نسخه موبایل قرار داده است و در وبسایت اینستاگرام شما نمی توانید پستی ارسال کنید و یا از فیلتر های اینستاگرام برای عکس ها بهره مند شوید. کسانی که کار تبلیغات اینستاگرام انجام می دهند ترجیح می دهند به خاطر حجم کاری و ادیت های تخصصی با نرم افزار های کامپیوتری ، مستقیما از اینستاگرام برای کامپیوتر استفاده کنند تا به ارسال عکس از طریق موبایل محدود شوند.


نرم افزار اینستاگرام برای کامپیوتر

اگر به گذشته رجوع کنید ، استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر دشوار بوده است. افراد تها به بخشی از امکانات اینستاگرام دسترسی داشته اند و همانطور که گفتیم اجازه ارسال عکس در وبسایت اینستاگرام به افراد داده نمی شود و از طریق وبسایت شما تنها قادر هستید تا تصاویر دیگران را که توسط موبایل هایشان آپلود کرده اند را مشاهده کنید.

اما افرادی که زیاد از اینستاگرام استفاده می کنند ، داشتن این قابلیت در کامپیوتر می تواند کار آنها را ساده کند. در این صورت شما می توانید با دوربین دیجیتال خود عکاسی کنید ، حافظه را به لپ تاپ وصل کنید ، عکس را با فتوشاپ ویرایش کنید و آن را مستقیما از طریق کامپیوتر در اینستاگرام ارسال کنید.


اینستاگرام برای کامپیوتر با ویندور 8 یا 10

اما اگر شما ویندوز 8 یا 10 را بر روی سیستم های خود نصب دارید ، این مشکل برایتان به سادگی قابل حل است. شما می توانید اپلیکیشن اینستاگرام برای کامپیوتر را از استور مایکروسافت دریافت نمایید و به تمامی ویژگی های این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. اما اگر ویندوز با ورژن پایین تری را بر روی سیستم خود نصب دارید و یا نمی توانید به استور مایکروسافت متصل شوید ، راه جایگزینی برای شما وجود دارد.


ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام یا اتوماسیون اینستاگرام در واقع برنامه ای هوشمند و همه کاره ای است که به صورت خودکار مدیریت اکانت اینستاگرام شما را انجام می دهید تمامی فعالیت هایی که شما در اینستاگرام به صورت دستی انجام می دهید از قبیل فالو, آنفالو , لایک کردن عکس ها  و منشن کردن کاربران زیر پست اینستاگرام دیگران , توسط ربات به صورت اتوماتیک انجام می شود


ربات افزایش فالوور اینستاگرام

فعالیت های ربات اینستاگرام با توجه به دستورات و تنظیمات اعمال شده توسط شما انجام می شود به این شکل که شما می توانید از طریق شهر دلخواه , هشتگ دلخواه و حتی پیج  های هدف برای خود فالوور واقعی جذب کنید ربات ابتدا افراد را فالوو و بعد از 48 ساعت در صورت عدم دریافت فالوبک آنفالو می کند یا با لایک کردن یا کامنت گذاشتن در زیر عکس یا ویدیو دیگران که مرتبط با پیج شماست سبب جلب توجه افراد و معرفی پیج اینستاگرامی شما به دیگران می شود


انواع ربات های اینستاگرام

ربات های اینستاگرام را می توان از نظر کارکرد و نوع سیستم عامل به چندین دسته طبقه بندی کرد ربات های اینستاگرام از نظر سیستم عامل در دو دسته قرار می گیرند در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی هر کدام بپردازیم


ربات اینستاگرام تحت وب

این نوع ربات های اینستاگرام که بیشتر به پنل افزایش فالووراینستاگرام هم معروف هستند اکثرا روی سرور مجازی نصب بوده و نیازی به دانلود و نصب روی کامپیوتر ندارد مزیت ربات اینستاگرام تحت وب نسبت  به ربات تحت ویندوز اینکه بعد از اعمال تنظیمات نیازی به آنلاین بودن یا اتصال به اینترنت ندارد در واقعی ربات های تحت وب اینستاگرام روی سایت نصب و راه اندازی میشود و شما با وارد کردن نام کاربری و پسورد می توانید از امکانات آن استفاده کنید نمونه ربات اینستاگرام تحت وب و تصویری از محیط پنل ربات

استفاده از پست اتوماتیک ربات اینستاگرام

ساده ترین راه ، استفاده از ربات اینستاگرام و قابلیت پست اتوماتیک اینستاگرام است. شما به سادگی بدون نیاز به هیچگونه نرم افزار و افزونه خاصی می توانید با ورود به حساب کاربری خود ، پست های اینستاگرامی خود را ارسال نمایید.

اگر بازاریابی اینستاگرام انجام می دهید ، می توانید پست های چندین روز خود را به صورت زمان بندی شده در ربات اینستاگرام ثبت کنید تا به صورت اتوماتیک در پیج شما قرار بگیرد.

منبع: ربات پک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد