کار در منزل (100% تضمینی) با ایده های نگفته شده | یو جاب

وبلاگ یو جاب محلی بسیار شگفت انگیز برای پیدا کردن کار در منزل با درآمد بالا و به صورت پاره وقت! بیش از 30 ایده جذاب و فوق العاده برای کسب درآمد اینترنتی یا آفلاین.

کار در منزل (100% تضمینی) با ایده های نگفته شده | یو جاب

وبلاگ یو جاب محلی بسیار شگفت انگیز برای پیدا کردن کار در منزل با درآمد بالا و به صورت پاره وقت! بیش از 30 ایده جذاب و فوق العاده برای کسب درآمد اینترنتی یا آفلاین.

کوین ترودو چه کسی است؟

کوین ترودو چه کسی است؟کوین ترودو


در این مقاله در رابطه معاش کوین ترودو کلام خوا هیم کرد و از پستی ها و بلندی های زندگیش برای شما خوا هیم اذعان کرد و کتاب های اورا به شما معرفی خوا هیم کرد پس با ما همراه باشید و این مقاله را تا پایان مطالعه فرمایید .

 

 چرا می بایست معاش کوین ترودو را بخوانیم؟

ممکن است این سوال برای همه شما پیش بیاید که کوین ترودو چه کسی است و چرا شما بایستی معاش طومار او‌را بخوانید؟! ابدا وی چه فعالیت نموده است و چه کاره است؟!

مدام معاش طومار اشخاص چیره و ثروتمند دنیا وسیله ای بوده تا اشخاص بخش اعظمی بتوانند از خطاها آنان درس بگیرند و دیگر مرتکب آن مشکلات نشوند و به نوعی روش آن‌ها را ادامه دهند تا در غایت به ثروتی که آن اشخاص ثروتمند دارا هستند برسند! کوین ترودو تالیف کننده ای ثروتمند و چیره است که چندین کتاب در رابطه موضوعات متمایز به چاپ رسانده است و با برگذاری سمینار های دوچندان با کیفیتی توانسته دوستداران بخش اعظمی را پیدا نماید .


بخش اعظمی از این هوا داران معتقد می‌باشند که با تلاوت و یا این که گوش دادن سخن ها و کتاب های ترودو توانسته اند تغییری در معاش خویش تولید نمایند , همین دستور سبب ساز می شود تا اشخاص بیشتری هم به سخن های وی اعتماد پیدا نمایند و رفته رفته معاش بخش اعظمی از اشخاص در گیر تغییرات مثبتی میشود و فقط با موفقیت روبرو می‌شوند!


در جمهوری اسلامی ایران اشخاص متعددی می باشند که کوین برند ترودو را نمی‌شناسند البته عالی است بدانید که ترودو جزء دارای اسم و رسم ترین تالیف کننده های پیروز آمریکایی است و به دوران بیست و شش هفته کتابش تحت عنوان پرفروش ترین کتاب در ایالات متحده در ابتدا جدول باقیمانده است . همین آمار نشان از موفقیت بالای این شخص است .


کوین برند ترودو در شش فوریه سال هزار و نهصد شصت و سه دیده به جهان گشود , وی کارآفرین , تاجر , بازیکن ماهر بیلیارد و در غایت یک تالیف کننده زیاد برنده است . ترودو به ورزش های کنگفو و گلف هم عشق اکثری داراست و درین ورزش ها هم توانسته است موفقیت هایی هم دست پیدا کند!


کوین برند ترودو یک ثروتمند به عالم نیامد , مامان بابا وی ثروتمند نبودند و وی نظیر همه اشخاص معمولی یک جامعه یک معاش معمولی را تجربه کرد و مدام در آرزوی ثروتمند شدن بود و مدام کنجکاو بود که چه رویه هایی اورا به موفقیت و در غایت ثروتمندی می رساند .


وی در ماساچوست چشم به جهان گشود و در شهر لین به مکتب رفت و از به عبارتی نخستین و در سال هزار و نهصد و هشتاد و یک وی از سمت مکتب تحت عنوان استعداد مثال و آتی دار مکتب گزینش شد و تمامی اشخاصی که به وی چنین لقبی یداده بودن مطمعن بودند که روزی در غایت کوین خواهد توانست به موفقیت های بزرگی رسد و این ها تمامی از روحیه کنجکاو وی معلوم بود .


ترک علم آموزی کوین برند ترودو

همان گونه که گفتیم کوین برند ترود در شهر لین در ماساچوست به مکتب میرفت و تحت عنوان یکی با استعداد ترین علم آموزان از وی یاد میشود و همگی معتقد بودند که وی آتی ای براق خواهد داشت .

وی بعداز تمام کردن دوران متوسطه خویش بدین اندیشه به‌زمین‌خورد که رفتن به دانش گاه و از دست دادن وقت و زمان خویش برای علم آموزی فعالیت بی اثر ای است و وی نمی‌تواند از این‌شیوه ثروتمند و برنده شود پس تصمیم گرفت تا ترک علم آموزی نماید .

در آن زمان کوین دوستانی داشت که آنان با دستفروشی و خرده فروشی کسب درآمد می‌کردند و کوین هم تصمیم گرفت برای استارت همین فعالیت را انجام دهد .

منبع: https://bit.ly/3qvOqy9

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد