کار در منزل (100% تضمینی) با ایده های نگفته شده | یو جاب

وبلاگ یو جاب محلی بسیار شگفت انگیز برای پیدا کردن کار در منزل با درآمد بالا و به صورت پاره وقت! بیش از 30 ایده جذاب و فوق العاده برای کسب درآمد اینترنتی یا آفلاین.

کار در منزل (100% تضمینی) با ایده های نگفته شده | یو جاب

وبلاگ یو جاب محلی بسیار شگفت انگیز برای پیدا کردن کار در منزل با درآمد بالا و به صورت پاره وقت! بیش از 30 ایده جذاب و فوق العاده برای کسب درآمد اینترنتی یا آفلاین.

شیوه تولید محتوا با موبایل در خانه (از 0 تا 100)

شیوه ساخت محتوا با تلفن همراه در منزل

تا کی میخواهید از وسیله‌ای به‌این ارزشمندی صرفا برای وقت از دست دادن در رسانه‌های اجتماعی و تماشای فیلم‌هایی به کارگیری نمایید که هیچ کمکی به ترقی شما نمی‌کند؟ مسلما متوجه شدید منظورم از «وسیله ارزشمند» موبایلتان است .

درصورتی که تلفن همراه هوشمند دارید , تمام تجهیزات واجب برای آغاز کسب درآمد فراهم است!

برای این کاری که می خواهم به شما توصیه بدهم , نیازی به دفتر و امکانات گران ندارید . قطعا میخواهید هرچه زودتر بدانید چه گونه می‌توان این فعالیت را انجام اعطا کرد . پس برویم سراغ ایده اینجانب برای کسب درآمد از گوشی .

  


در واقعیت ساخت محتوا با تلفن همراه بیشتر به درد شبکه‌های‌عمومی و فعالان این حوزه میخورد . بدین شکل که شما هر چه حساب‌ های بیشتری درین کانال ها داشته باشید , می‌توانید تبلیغات تان را خوبتر و موثرتر معرفی فرمائید و تولید ها خویش را به فروش برسانید یا این که سرویس ها متبوع را ارائه فرمایید . تلفن همراه اهمیت بالایی در جامعه امروزه داراست . اینک کمتر کسی پیدا میگردد که از تاثیر و شکافت شبکه های عمومی بی‌ خبر باشد .

چه طور ساخت محتوا با تلفن همراه در فروش کسب و عمل ها تاثیر می‌گذارد؟

همانگونه که پیش‌تر گفته شد به‌ یاد این‌که اشخاص زمان متعددی را با موبایل خویش سپری می نمایند , تاثیر محتوا با تلفن همراه به مراتب طولانی تر از تاثیر آن بر محتوای الکترونیکی با نوت بوک و کامپیوتر های فردی است . از این رو خوب تر است که تمرکزتان را بر روی شبکه‌ های اجتماعی بگذارید تا فروش‌تان بیش‌تر شود .

چگونگی ساخت محتوا با تلفن همراه

دیدنی این جاست که میتوانید در هر فرصت و مکانی به ساخت محتوا با گوشی بپردازید , تنها کافی است که به وب متصل باشید . حتی‌د‌ر در حین های آزاد و تایم ها فراغت‌ تان هم می‌ توانید به ساخت محتوا سرگرم گردید . مثلا قادرید در مترو و ماشین کرایه ای مطلبی بنویسید . ولی به خاطره داشته باشید که می بایست به صورت مداوم مطالعه نمایید و برای ایجاد محتوا پاره ای خلاقیت به خرج دهید . خلاقیت سبب ساز تولید رویکرد حل‌ های نو می شود که در غایت سبب به دیدنی خیس شدن محتوا خواهد شد . ایجاد محتوا با گوشی مستلزم چند از نرم‌ افزارهاست که از در میان آن‌ ها می شود به نرم افزار ضبط صدا , نرم‌ افزار دستکاری عکس و ایجاد فیلم اشاره نمود . ناگفته نماند در صورتی میخواهید محتوا باکیفیت ساخت فرمایید , می بایست مهارت های خویش را در این باره تقویت فرمایید .

اینجانب چیزی بلد نیستم که فراگیری بدهم!

اینجانب شمارا نمی‌شناسم . البته مطمئن هستم مطالبی را می دانید که از لحاظ خودتان با ارزش وجود ندارد اما در صورتیکه همین مطالب را تبدیل به یک ویدیوی آموزشی نمائید , کسانی حاضرند پول بپردازند و آن را تهیه و تنظیم کنند! از کجا مطمئنم؟ زیرا تا به امروز به بیشتراز 2800 نفر در دوره‌هایم یادگرفتن داده‌ام تا این‌ فعالیت را انجام دهند و فیض فعالیت را دیده‌ام .

شما نیز می‌توانید!

درصورتی که خانم خانه‌دار میباشید شاید مطالب متعددی در رابطه تهیه و تنظیم طعام , پخت کیک , خرید منزل , رسیدگی به شغل های روزانه منزل و … میدانید که برای خانمی که به‌تازگی تزویج کرده احتمال دارد مضاعف گرانبها باشد .

در صورتیکه مامان می باشید مطلقا نکات متعددی در رابطه مراقبت از خردسال ها میدانید که برای هر کس به‌تازگی صاحب و مالک فرزند شده میتواند مضاعف موءثر و کارگشا باشد .

در شرایطی‌که کارمند میباشید , در محل کارتان فعالیت‌هایی انجام می‌دهید که احتمالا بقیه افراد بتوانند از تجربیات شما به کارگیری نمایند . برای مثال با نرم‌افزاری فعالیت میکنید و نکات و ترفندهایی بلدید که می‌توان به سایرافراد فراگیری اعطا کرد .

در حالتی‌که کارشناس میباشید احتمال دارد بتوانید علاوه بر به کار گیری از تخصص خویش , آن را به دیگرافراد یادگرفتن بدهید . به عنوان مثال برنامه‌نویس میباشید . علاوه بر انجام پروژه‌های برنامه‌نویسی میتوانید این تخصص را به دیگر افراد فراگیری بدهید .

در‌حالتی که معلم می‌باشید , کارتان دقیقا درس دادن است . پس میتوانید علاوه بر درس دادن حضوری , محصولاتی ساخت فرمائید و آنان‌را به‌فروش برسانید . در این‌صورت چه بسا وقتی که در سفر می‌باشید میتوانید محصولات‌تان را به فروش برسانید .

ممکن است دانش جو می‌باشید . پس احتمال دارد عمل با نرم‌افزارهایی را بلد می باشید که فکر‌میکنید خیلی معمولی میباشند و هیچکس دنبال فرا گرفتن آن نمیباشد . اما می‌توان از همین موردها درآمد کسب کرد .

در‌صورتی‌که دانش‌آموز رند و زرنگی میباشید ممکن است در شغل های کامپیوتری و موبایلی مانند نصب ویندوز و … مهارت دارید . احتمال دارد اقوام شما هر وقت به خلل فنی برخورد مینمایند به شما مراجعه میکنند . پس بضاعت و توان یادگرفتن مهارت‌هایتان را دارید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد