کار در منزل (100% تضمینی) با ایده های نگفته شده | یو جاب

وبلاگ یو جاب محلی بسیار شگفت انگیز برای پیدا کردن کار در منزل با درآمد بالا و به صورت پاره وقت! بیش از 30 ایده جذاب و فوق العاده برای کسب درآمد اینترنتی یا آفلاین.

کار در منزل (100% تضمینی) با ایده های نگفته شده | یو جاب

وبلاگ یو جاب محلی بسیار شگفت انگیز برای پیدا کردن کار در منزل با درآمد بالا و به صورت پاره وقت! بیش از 30 ایده جذاب و فوق العاده برای کسب درآمد اینترنتی یا آفلاین.

آموزش کسب درآمد از ترون Tron

یادگرفتن بی نقص کسب درآمد ترون

قرارداد هوشمند T2Xtoken یک بستر آنلاین استکینگ توکن T2X هست . شما میتوانید با خرید ترون و تبدیل آن به توکن T2X و آن‌گاه فریز کردن توکن ها سود مطلوب و معقولی را اخذ نمائید . تعیین تعداد روز های فریز کردن به خویش شما مربوط است و بعداز پایان عصر استکینگ شما توکن هایتان و ترونی که سپرده گذاری کردید را پس میگیرید , یعنی نیز سود می‌کنید و نیز پول اصلیتون بازگردونده می شود . به دنبال به صورت بدون نقص به بررسی و فراگیری قرارداد هوشمند T2Xtoken می‌پردازیم .

  استارت سپرده گذاری

عرضه توکن T2X در مورخ 1399/04/24 با 5 میلیون توکن درطول روز آغاز شد و هر روز 10 هزار واحد توکن از عرضه آن کاهش مییابد تا به عرضه ی روزی 1 میلیون واحد رسد .

بها روزمره این توکن بصورت بدون نقص متعلق به عرضه و تقاضای آن است ,

هر روزی که تمنا برای خرید توکن T2X بیشتر باشد بها توکن هم بیشتر است .

در‌صورتی‌که دارندگان توکن ( سرمایه گذاران ) بخواهند توکن های خویش را در اکسچنج به ترون تبدیل نمایند ,

میزان توکنی که به ترون تبدیل می‌گردد سوزانده خاهد شد و سبب ساز سود بیشتر برای اعضای باقیمانده میگردد .

با این اوصاف درین پروژه هرچه زودتر وارد شد می‌توان توکن , پاداش , و سود بیشتری هم کسب نمود .


معرفی بدون نقص قرار دادهوشمند T2Xtoken

اسم وبسایت : T2Xtoken

مورخ آغاز : Jul 11 , 2020

درصد ریسک : % 27

شاخص کیفیت : 4 . 9 از 10

سپرده گذاری ما : 10 . 000Trx

دست‌کم سپرده گذاری : 1 ترون

دست کم برداشت : — - ( ندارد )

برداشت : دستی

سیستم های پرداختی :

Tron Link – Tron Wallet

پلن : پیرو بدون نقص توضیح داده می شود .

پاداش زیرمموعه گیری : در یک مرحله – 10درصد برای معرف و 5 درصد نیز برای خویش سرمایه گذار

ترون یک ارز دیجیتال نو بر بستر فناوری بلاک چین است که تراکنش‌های آن تعدادی برابر از بیت کوین و اتریوم سریع‌تر و ارزان‌تر می باشند و امیدواری‌های متعددی در رابطه آن موجود هست . ترون تخت گاز توانست نقط ی اوج بگیرد و به رتبه‌های بالا در بازار ارزهای دیجیتال رسد . ولی بعضا از کارشناسان این حوزه معتقدند که در رابطه این ارز دیجیتال بیش تر از مقدار بزرگ‌نمایی شده‌است و آتی درخشانی منتظر آن نیست . تمام مطالب و خبر ها مرتبط با ترون را اینجا دنبال نمایید .


جاستین سان , آفریننده بلاک چین ترون و مدیرعامل بیت تورنت ( BitTorrent ) , دارندگان ترون را به نبرد درمقابل ایاس و اتریوم در یک بازی رایانه‌ای با جایزه ۵۰ , ۰۰۰ دلاری دعوت کرده است!


به نقل از نیوز لاجیکال , سان در توییتر از دنبال‌کنندگان خویش خواست تا با انجام یک بازی رایانه‌ای که به گفته سان «اولین ایفای نقش آفرینیِ تعدادی بلاک چینی» است , در نزاع در میان ایاس , اتریوم و ترون کمپانی نمایند . طبق اعلام سان , جایزه این مسابقات ۵۰ , ۰۰۰ دلار است .


جاستین سان که یکی‌از پرحاشیه‌ترین چهره‌های شناخته‌شده در حوزه ارزهای دیجیتال است , در توییتر خویش ضمن معرفی بازی «ChainZ Arena» نوشت :


از تمام دارندگان ترون میخواهم تا متحد شویم و مقابل ایاس و اتریوم بجنگیم!


مزیت‌های ترون

ترون , قصد داراست تا به رویای بزرگ خویش یعنی تبدیل شدن به « وب غیرمتمرکز » خرقه فعالیت بپوشاند . در این راه و در گام نخستین , ترون بطور بدون شوخی قصد دارااست تا در حوزه‌ی محتوا , مخصوصا محتوای مرتبط با سرگرمی , واسط‌هایی مانند نتفلیکس , گوگل‌پلی و اپ‌استورها , فیسبوک , اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی , و دیگر پلتفرم‌ها و واسط‌های محتوایی را از در میان برداشته و از روش شبکه بلاکچین خویش , تولیدکنندگان محتوا را بدونِ واسطه به مصرف‌کنندگان محتوا متصل کند . این زمینه , با خرید سرویس‌هایی مثل بیت‌تورنت ( نتفلیکس بلاکچینی ) , کوین‌پلی ( اپ‌استور بلاکچینی ) , و استیمیت ( شبکه‌اجتماعی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد